xiaomi-lanseaza-suv-ul-electric-yu7-la-un-pret-sub-model-y-al-tesla-si-primeste-200.000-de-comenzi-in-3-minute

Xiaomi lansează SUV-ul electric YU7 la un preț sub Model Y al Tesla și primește 200.000 de comenzi în 3 minute

Timp de citire: 2 minute

Producătorul chinez Xiaomi a anunțat joi lansarea oficială a SUV-ului electric YU7, cu un preț de pornire de 253.500 yuani (aproximativ 35.364 dolari), cu aproape 4% mai ieftin decât Model Y al Tesla pe piața din China, transmite Agerpres.

Noul YU7 a fost dezvăluit cu trei variante: modelul de bază la 253.500 yuani, versiunea YU7 Pro la 279.900 yuani și YU7 Max la 329.900 yuani. Prețurile sunt concepute să ofere un avantaj competitiv față de Tesla Model Y, care are un preț de pornire de 263.500 yuani în China.

Interesul pentru noul SUV electric Xiaomi a fost uriaș: 200.000 de comenzi au fost plasate în doar trei minute de la startul vânzărilor joi noaptea.

Modelul YU7 promite o autonomie impresionantă de până la 835 km la o singură încărcare, comparativ cu maxim 719 km oferiți de Model Y facelift lansat de Tesla în ianuarie.

În contextul lansării, fondatorul și CEO-ul Xiaomi, Lei Jun, a declarat că YU7 este gândit pentru a concura direct cu Tesla Model Y, iar analiștii consideră că prețul competitiv și autonomia ridicată ar putea transforma SUV-ul într-un succes pe cea mai mare piață auto din lume.

Xiaomi a anunțat, de asemenea, parteneriate cu BYD, GAC Toyota și Zhengzhou Nissan, pentru a dezvolta un ecosistem care să conecteze utilizatorii, locuințele și automobilele inteligente.

Noile modele YU7 reprezintă rezultatul unui program de investiții de 10 miliarde de dolari, început acum câțiva ani, cu care Xiaomi speră să reproducă succesul strategiei sale din sectorul smartphone-urilor și să devină un jucător major pe piața vehiculelor electrice.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post Xiaomi lansează SUV-ul electric YU7 la un preț sub Model Y al Tesla și primește 200.000 de comenzi în 3 minute appeared first on Forbes Romania.